مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

بررسی مشخصات لباسشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و امکانات

0 273
زمان مطالعه : 5 دقیقه

بررسی مشخصات لباسشویی ال جی : TurboWash

بررسی مشخصات لباسشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و امکانات ؛ TurboWash به معنای شستشوی سریع و تمیز است . در این فناوری از آب افشان با فشار قوی برای شستشو استفاده می شود . آب افشان با پاشیدن و افشاندن مستقیم آب بر روی لباسها ، عملکرد شستشو و آبکش کردن لباسها را بهبود می دهد . در تکنولوژی TurboWash آب در طی فرایندی به نام « Jet Spray» اسپری می شود . به ازای هر بار Jet Spray ، آب به مدت 120 ثانیه بر روی پارچه و لباس اسپری می شود .

این فناوری ابتکاری ال جی ، علاوه بر کاهش مصرف انرژی ، عملکرد شستشو را نیز بهبود می بخشد . قابلیت TurboWash به میزان 15% در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و به میزان 40% در مصرف آب صرفه جویی به عمل می آورد . در یک کلام TurboWash یعنی مصرف انرژی کمتر ، نهایت پاکیزگی و نهایت سرعت.

 

بررسی مشخصات لباسشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و امکانات

Motion Direct Drive 6

در ماشین لباسشویی های ال جی از فناوری خاصی به نام «6Motion Direct Drive» بهره گرفته شده است . فناوری ابتکاری ال جی ، قادر به انجام به حرکت های مختلف روی دیگ است . در این فناوری امکان چرخش دیگ به هر دو طرف چپ و راست وجود دارد  . ال جی با استفاده از تکنولوژی « Motion 6 » شست و شویی مشابه شست و شوی دستی را در لباسشویی هایش به کار می برد . با کمک این فناوری در طی شش حرکت ، لباسها شسته می شوند . این شش حرکت مشابه شست و شوی دستی طراحی شده اند .

این شش مرحله به ترتیب ، پله ای ، پیچاندن ، غلتاندن ، ساییدن و تاب دادن هستند . در مرحله ی اول ، لباسها با سرعت زیاد به بالای دیگ پرتاب می شوند و سریعاً به پایین انداخته می شوند . در مرحله ی دوم ، لباسها پیچانده می شوند ، در این حالت ماشین لباسشویی دارای کمترین صدای ممکن است . مرحله ی سوم نیز لباسها به بالای دیگ می روند و در آنجا بوسیله ی چرخش دیگ می چرخند.

 

بررسی مشخصات لباسشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و امکانات

 

بررسی مشخصات لباسشویی ال جی : ™Inverter Direct Drive

این روزها سیستم اینورتر دل همه ی کاربران را برده است . شاید در بین ملاکهای خرید ، مجهز بودن به اینورتر برای کاربران مهمترین پارامتر باشد . ال جی در ماشین لباسشویی هایش تسمه و پولی را کنار گذاشته است تا بهره وری موتور افزایش یابد . طبیعی است که د ر پی افزایش بهره وری موتور ، مصرف انرژی هم کاهش پیدا می کند . به علاوه با حذف تسمه و پولی برخی قطعات دیگر ، اصطکاک و برخورد میان دستگاه های مختلف کم می شود و در نتیجه میزان سر و صدا را نیز به کمترین حد می رسد . در نهایت عملکرد دستگاه ارتقاء می یابد و طول عمر دستگاه چند برابر بیشتر می شود .

 

« حتما بخوانید  لیست قیمت لباسشویی های بکو در سایت تا خرید

بررسی مشخصات لباسشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و امکانات

سیستم عیب یاب هوشمند « Smart Diagnosis»

ماشین های لباسشویی ال جی با بهره گیری از سیستم عیب یاب هوشمند « ™Smart Diagnosis » به سادگی اشکالات ساده را رفع می کند . به این ترتیب که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید به کمک اپلیکیشن تلفن هوشمند تان مشکل را گزارش دهید. در این صورت بدون نیاز به حضور تعمیرکار و تکنسین در سریع ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده در ماشین لباسشویی تان حل خواهد شد . در این صورت بدون نیاز به حضور تعمیرکار و تکنسین در سریع ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده در ماشین لباسشویی تان حل خواهد شد .

بررسی مشخصات لباسشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و امکانات

بررسی مشخصات لباسشویی ال جی : true steam

این تکنولوژی نیز بوسیله ی بخار آب خالص ، لباس ها را نرم و لطیف می کند . در عرض 20 دقیقه لباسهایی صاف و بدون چروک و بدون بوی نامطبوع تحویل شما خواهد داد . این تکنولوژی می تواند مصرف آب و انرژی را به میزان 40% کاهش دهد .

بررسی مشخصات لباسشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و امکانات

+TUB CLEAN

برای پاک کردن دیگ ماشین لباسشویی بهترین راهکار استفاده از تکنولوژی بی نظیر « +TUB CLEAN» است . این فناوری با استفاده از آب 60 درجه ی سانتیگراد همه ی آلودگی ها و جرم ها و میکروب ها را از بین می برد . اساس کار به این صورت است که ابتدا دیگ تا میزان مشخصی از آب پر می شود و سپس دمای آب را به درجه حرارت 60 درجه می رسانند . در این حالت تمام باکتری ها و میکروبهای چسبیده به دیگ خیس شده و سپس بوسیله ی یک چرخش قوی از دیگ جدا می شوند .

 

بررسی مشخصات لباسشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و امکانات

Allergy Care Course

از دیگر فناوری های به کار رفته در ماشین لباسشویی های ال جی فناوری « Allergy Care Course » است . در این فناوری بوسیله ی آب داغ و با درجه حرارت بالا «60 درجه سانتیگراد » لباس ها شسته می شوند ، تا انواع باکتری ها و میکروب ها و آلودگی ها از بین بروند .

Stain Care Course

لکه هایی که بر روی لباس می افتند به سختی با شست و شوی معمولی به راحتی از بین نمی روند. از این رو ال جی با به کار گیری تکنولوژی جدید در ماشین لباسشویی هایش ، انواع لکه ها را از بین میبرد . در این حالت با استفاده از آب داغ با درجه حرارت بالای 40 درجه سانتیگراد و بخار لکه ها از بین می روند.

بررسی مشخصات لباسشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و امکانات


بیشتر بخوانید :

تاریخچه ماشین لباسشویی و مخترع آن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .