مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیست قیمت کولرگازی جنرال در تاخرید

0 66
زمان مطالعه : 7 دقیقه

«قیمت کولرگازی جنرال» با پیدایش کولر گازی دیگر گرما هیچ معنایی ندارد و روزهای گرم تابستان به روز های خنک بهاری تبدیل می شوند. مثلما قبل از خرید هر محصولی از تلویزیون و یخچال گرفته تا موبایل و تبلت باید اطلاعات کافی داشته باشید. انتخاب یک کولر گازی به عوامل مختلفی مانند فضایی که کولر را در ان قرار می دهید و قابلیت هایی که در ان طراحی شده بستگی دارد. بازار رقابت بسیار گرم است و هر شرکتی سعی می کند که با تولیداتش بازار جهان را از ان خود کند. جنرال هم از جمله شرکت هایی است که هر روز محصولاتی مدرن و عالی را روانه ی بازار می کند و توانسته بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهد. ما در این جا بهترین کولر گازی های شرکت جنرال را درج کرده ایم. توجه داشته باشید که قیمت های نوشته شده امروز در تاریخ 17 اسفند ماه سال نود و پنج ثبت شده اند و هر روز در حال تغییر هستند برای این که از قیمت روز ان ها مطلع شوید به سایت ما تاخرید مراجعه کنید. شما می توانید تمامی اطلاعات محصول مورد نظرتان را پیدا کنید.  در صورتی که قصد داشتید یکی از این محصولات را خریداری کنید لطفا تماس حاصل فرمایید. می توانید جواب تمامی سوالات را به دست اورید و تیم فروش و پشتیبانی ما به شما عزیزان مشاوره ی رایگان می دهند.

قیمت کولر گازی جنرال 24000 BUT GNR-24SGW

امروزه در هنگام خرید کولر گازی با برند جنرال خیلی برخورد می کنیم. جنرال شرکتی است که از نظر کیفیت حرف اول را می زند و هر ساله بهترین کولر گازی ها را با کیفیت و طراحی عالی تولید و روانه ی بازار می کند. می توان گفت GNR-24SGW بهترین کولری است که تا به حال توسط این شرکت تولید شده و با طراحی زیبا یی که دارد می تواند دل هر کسی را به دست اورد. قسمت جلویی این مدل به شکل لبخند و دارای بدنه ای با رنگ سفید می باشد. قدرت خنک کنندگی این مدل بسیار بالا یعنی 24 هزار است. شما می توانید از طریق نمایشگری که روی ان قرار دارد تمامی برنامه های موجود در ان را مشاهده کنید و با استفاده از کنترل پنل هر دستوری را به اجرا دراورید. این مدل از قابلیت حالت خواب برخوردار است و هنگامی که ان را فعال کنید هوای داخل اتاق نرمال یعنی نه سرد و نه گرم می شود و از مصرف زیاد انرژی و سر و صدا جلوگیری می کند. دیگر لازم نیست برای خاموش و روشن کردن کولر از جایتان بلند شوید. بلکه با استفاده از کنترل پنل می توانید در جای خودتان چه دور باشید چه نزدیک کولر گازیتان را خاموش یا روشن کنید. هم چنین می توانید با کنترل پره های کلر را به هر جهتی که دوست داشته باشید هدایت کنید. در واقع پره های این مدل در چهار جهت قرار می گیرند و هوای اطراف را به صورت یکنواخت خنک می کنند.

قیمت کولر گازی جنرال
کولر گازی جنرال GENERAL AIR CONDITIONER 24000 BUT GNR-24SGW

مشخصات فنی کلیدی

مجهز به صفحه نمایش دیجیتال LED,چرخش پره ها به چهار جهت,قابلیت گردش هوای اتوماتیک,دارای قابلیت حالت خواب

قیمت 1.550.000

قیمت کولر گازی جنرال12000 BTU GNR-12GW

GNR-12GW مدل شرکت جنرال قابل نصب بر روی دیوار و مانند مدل قبلی دارای طراحی حالت لبخند می باشد. این مدل در تابستان ها هوای سرد و خنک و در زمستان های هوای گرمی را به شما هدیه می دهد. قدرت خنک کنندگی 12000 BTU و قدرت گرمایشی 12500BTU را دارد. بروی این مدل دو پره به سمت بالا و پایین و داخل ان دو پره ی دیگر به سمت چپ و راست تعبیه شده که هوا را به صورت یکسانی به تمامی قسمت ها می رساند. کنترل این دستگاه بسیار سبک و کوچک است و به راحتی در دستانتان جای می گیرد. شما هم از نزدیک و هم از دور می توانید تمامی دستوالعمل ها را که بر روی صفحه نمایش مشاهده می کنید را به اجرا دراورید. با فشار دادن دکمه ی توربو که بر روی ریموت کنترل مشاهده می شود می توانید هوای داخل اتاق را با سرعت بسیار زیاد و در مدت زمان خیلی کمی بسیار سرد یا گرم نگه دارید. این مدل مجهز به قابلیت حالت خواب می باشد که هوای اتاق را در حالت نرمال نه سرد و نه گرم نگه می دارد. مد خواب یکی دیگر از ویژگی های این مدل است که به صورت اتوماتیکی هوای سرد اتاق را تا دو درجه سردتر و هوای گرم را تا پنج درجه گرم تر می کند. هم چنین با استفاده از قابلیت تایمر می توانید تعیین کنید که در چه زمانی کولر خاموش یا روشن شود.

لیست قیمت بهترین کولر گازی ها جنرال
کولر گازی جنرال GENERAL AIR CONDITIONER 12000 BTU GNR-12GW

مشخصات فنی کلیدی

مجهز به 12000 BTU ظرفیت سرما,مجهز به 12500 BTU ظرفیت گرما,مجهز به نمایشگر LED,مجهز به حالت خواب

« حتما بخوانید  علت خنک نکردن کولر گازی و دلیل باد گرم و راه حل کولر دوتکه

قیمت 980.000

کولر گازی جنرالGNR-18SG

شرکت جنرال اکثر کولر گازی های خود را به حالت لبخند تولید کرده که از کیفیت بی نظیر و ظاهر عالی برخوردارند. GNR-18SG با ظرفیت خنک کنندگی 18000 یکی دیگر از مدل های تولید شده توسط این شرکت می باشد. بر روی ان یک صفحه نمایش کوچک ال ای دی که به شکل نیم دایره است مشاهده می شود و می توانید تمامی برنامه های طراحی شده در ان را ببینید. با استفاده از کنترل پنل می توانید برنامه های داخل ان را چه از دور و چه از نزدیک به اجرا دراوربد و به دلیل این که از وزن ناچیزی برخوردار است در دست گرفتن ان هیچ وقت شما را خسته نمی کند. با استفاده از ریموت کنترل می توانید حالت خواب را فعال کنید تا دستگاه به صورت اتوماتیک هوای داخل اتاق را معتدل مانند هوای بهاری نگه دارد. یا با فعال کردن حالت تایمر زمانی را مشخص کنید تا کولر در ان زمان خاموش و روشن شود. هم چنین در صورتی که حالت توربو را فعال کنید با سرعت بسیار زیاد و در یک چشم به هم زدن هوای داخل اتاق یا خیلی سرد یا گرم شود. این مدل در تمامی فصل ها همراهی بسیار خوب برای شما خواهد بود و روز های گرم تابستان را برایتان خنک و روز های سرد زمستان را برایتان گرم می کند.

لیست قیمت بهترین کولر گازی ها جنرال
کولر گازی جنرال GENERAL AIR CONDITIONER GNR-18SG

مشخصات فنی کلیدی

مجهز به قابلیت حالت خواب,قابلبت گردش به چهار طرف,مجهز به نمایشگر ال ای دی,مجهز به حالت توربو

قیمت 1.340.000

کولر گازی جنرال GNR-30SGW

GNR-30SGW ساخت شرکت جنرال با طراحی بسیار زیبا است. شرکت جنرال این مدل را به گونه ای طراحی کرده که قسمت جلویی ان به شکل لبخند است و زیبایی خاصی به هر اتاقی می بخشد. این مدل دارای ظرفیت سرمایشی و گرمایشی 30000 می باشد و با استفاده از قابلیت توربو در کم ترین زمان و با سرعت خیلی زیادی اتاق شما را گرم یا سرد می کند. حالت تایمر یکی از قابلیت های عالی می باشد که با فعال کردن ان کولر به صورت اتوماتیک در زمانی که شما مشخص می کنید خاموش یا روشن می شود. در بعضی مواقع هوای اتاق خیلی سرد یا گرم می شود برای این که با این مشکل مواجه نشوید می توانید ان را در حالت خواب بگذارید تا اتاق را در حالت نرمال نگه دارد. هم چنین از تولید صدا جلوگیری و در حالت سایلند نگه داشته می شود. با استفاده از فیلتری که در ان طراحی شده هوای داخل اتاق کاملا تصفیه می شود و دیگر هیچ خبری از باکتری یا بوی بد نسیت. یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فردی که در این کولر دیده می شود داشتن حسگر حضور است که به وسیله ی ان زمانی که تعدادی اعضا در اتاق باشند جهت پره ها را به ان سمت می کشاند و ان قسمت را با درجه ی بیشتری خنک یا گرم می کند.

لیست قیمت بهترین کولر گازی ها جنرال
کولر گازی جنرال GENERAL AIR CONDITIONER 30000 BTU GNR-30SGW

مشخصات فنی کلیدی

مجهز به صفحه نمایش,مجهز به حالت خواب,مجهز به حالت تایمر,مجهز به حالت فن

 قیمت 1.910.000

کولر گازی جنرال GENEREL CO

جنرال برندی است که در این سال های اخیر شاهد حضور پر رنگ ان در دنیای تکنولوژی بوده ایم و بهترین محصولات از جمله کولر را روانه ی بازار کرده و با شرکت های دیگر به رقابت می پردازد. GENEREL COیکی دیگر از مدل های این شرکت است که این روز ها در بازار خیلی به چشم می خورد. این کولر ایستاده طراحی شده و نمی توان ان را به دیوار وصل کرد. حالت خواب یکی از قابلیت هایی ست که در این مدل دیده می شود. با فعال کردن این قابلیت به صورت اتوماتیک هوای داخل اتاق در حالت  نرمال قرار می گیرد و هیچ صدایی تولید نمی شود. قدرت خنک کننده گی این مدل 54000 می باشد که با سرعت فراوانی اتاق را خنک می کند.

لیست قیمت بهترین کولر گازی ها جنرال
کولر گازی جنرال CONDITIONERS COLUMN SPLIT GENEREL CO

مشخصات فنی کلیدی

مجهز به موتور روتاری سنگین,سطح سر و صدا 64 دسی بل,مجهز به حالت خواب,دارای حالت فن

قیمت 4.500.000

کولر گازی جنرال36000

COOL Heat 36000 مدل ایستاده ی شرکت جنرال دارای قدرت خنک کنندگی 36000 می باشد. این کولر به دلیل وجود موتور کمپرسور دارای میزان صدای خیلی کمی است. و در هر فصلی هوای سالم و با کیفیتی را به شما هدیه می دهد. وجود فیلتر یکی از ویژگی های این مدل است که محیط را کاملا ازهر گونه باکتری و بوی بد پاک سازی می کند. بر روی بدنه ی ان نمایشگری وجود دارد که با استفاده از کنترل پنل هم از نزدیک و هم از دور می توانید تمامی برنامه ها ی موجود در ان را به اجرا در اورید.

لیست قیمت بهترین کولر گازی ها جنرال
کولرگازی ایستاده جنرال GENERAL Standing Split COOL Heat 36000

مشخصات فنی کلیدی

قدرت سرمایشی و گرمایشی 36000,مجهز به موتور کمپرسور,مجهز به صفحه نمایش,مدل ایستاده

قیمت 3.260.000


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .