مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

پردازنده هوشمند آلفا 9 در تلویزیون ال جی چه کاربردی دارد؟ معرفی

0 319
زمان مطالعه : 5 دقیقه

پردازنده هوشمند آلفا 9 در تلویزیون ال جی چه کاربردی دارد؟ معرفی ؛ برای تولید کنندگان تلویزیون غیر معمول نیست که برای چند سال از یک پردازنده ویدیویی مشابه استفاده کنند تا این که یک نسخه به روز آماده شود. ال جی در گذشته این کار را انجام داده است ، اما در سال 2018 ، این شرکت با معرفی پردازنده ( Alpha 9 ) در تلویزیون های C8 ، E8 ، G8 و W8 OLED گام بزرگی برداشت .

پردازنده هوشمند α9 Gen2 با هوش مصنوعی ملاقات می کند

پردازنده هوشمند آلفا 9 در تلویزیون ال جی چه کاربردی دارد؟ معرفی ؛ هوش مصنوعی بر کیفیت تصاویر تأثیر می گذارد . پردازنده هوشمند نسل دوم ( α9 ) که میلیون ها محتوا را فرا گرفته است ، با استفاده از الگوریتم یادگیری عمیق هوش مصنوعی ، وضوح ، جزئیات و روشنایی را با بهره‌ گیری از محتوا و چراغ های محیط ، به منظور دستیابی به تصاویر شفاف ، بهبود می بخشد . پردازنده « آلفا 9 » ، کیفیت اصلی را تشخیص می دهد و بدون توجه به نحوه دریافت تصاویر ، کیفیت تصاویر را بالا می برد و تصویری  واضح را ارائه می دهد . سنسور نور ، نور محیط را تشخیص می دهد و پردازنده هوشمند نسل دوم α9 به طور خودکار روشنایی را در تصویر بهبود می بخشد تا بدون در نظر گرفتن میزان نور ، روشنی تصویر را حفظ کند .
پردازنده هوشمند آلفا 9 در تلویزیون ال جی چه کاربردی دارد؟

بهترین کیفیت تصویر را با پردازنده Alpha 9 تجربه کنید .

پردازنده هوشمند منحصر به فرد α9 برای تلویزیون LG OLED بهینه شده است . وضوح با جزئیات بالا ، رنگ پر جنب و جوش و عمق بیشتر در هر تصویری با پردازنده آلفا 9 ارائه شده است . در اصل ، کیفیت تصویر تحت تأثیر ماتریس صفحه نمایش قرار می گیرد ، الگوریتم های پردازش تصویر می توانند بر کیفیت تصویر تأثیر بگذارد اما این کار توسط برنامه ها انجام می شود نه پردازنده . البته ممکن است سرعت پردازنده افزایش یابد ، اما کیفیت تصویر به آن بستگی ندارد .

تاثیر هوش مصنوعی در کیفیت صدا

پردازنده هوشمند نسل دوم α9 با شناسایی صدا ، جلوه و فرکانس صدا را توسط ژانر صوتی بهینه می کند . علاوه بر این ، فناوری شناخت مکانی ( spatial recognition ) ، به ارائه صدای متعادل برای متناسب کردن فضای شما کمک می کند . این پردازنده منبع صوتی را تجزیه و تحلیل می کند تا بسته به نوع محتوا ، صدای مطلوب را تهیه کند . بدون توجه به چگونگی تنظیم اتاق خود و جایی که در آن نشسته اید ، بهترین صدا را دریافت کنید . با شناختن فناوری ( watching spot ) ، می توانید از صدای کاملا بهبود یافته ، لذت ببرید.

پردازنده هوشمند آلفا 9 در تلویزیون ال جی چه کاربردی دارد؟ معرفی ؛ مشخصات پردازنده الفا 9

پردازنده : 4 هسته ، فرکانس پردازنده 1.008 GHz
پردازنده گرافیک : 2 هسته ، فرکانس 700 مگاهرتز
حافظه رم :حافظه رم 3 GB
حافظه داخلی : ROM 8 GB

lg-alpha-9

پردازنده هوشمند آلفا 9 در تلویزیون ال جی چه کاربردی دارد؟ معرفی ؛ تقویت کننده وضوح مبتنی بر فرکانس

تقویت کننده وضوح پردازنده آلفا 9 با برجسته کردن لبه های جسم در تصویر ، جزئیات و بافت های ظریف را تقویت می کند. این باعث ایجاد عمق بیشتر ، جزئیات استثنایی و تصاویر واقعی تر می شود. در متن بالا ، به نوعی بازی با کلمات اعمال شده است . پردازنده آلفا 9 به خودی خود نمی تواند باعث تقویت وضوح شود ، این کار توسط برنامه انجام می شود و همان طور که در عمل دیده شده ، اکثر برنامه هایی که کیفیت تصویر ها را بهبود می بخشند ، معمولاً توسط کاربران غیر فعال می شوند.

پردازنده هوشمند آلفا 9 در تلویزیون ال جی چه کاربردی دارد؟ معرفی ؛ تقویت کننده عمق شیء

تقویت کننده عمق شیء ، دقیقاً شی اصلی را از تصاویر پس زمینه جدا می کند و بافت ها و لبه ها را تجزیه و تحلیل می کند . سپس در ادامه ی این روش ، به صورت متفاوتی پردازش می شود تا تشخیص راحت تر و لبه ها واضح تر شود . این روش ، عمق کل تصویر را بالا می برد و جزئیات پنهان را آشکار می کند.

پردازنده هوشمند آلفا 9 در تلویزیون ال جی چه کاربردی دارد؟ معرفی ؛ نرم افزار دقیق صحت رنگ

پردازنده آلفا 9 از یک جدول رنگی 7.3 برابر پیچیده تر از تلویزیون معمولی استفاده می کند. این بدان معنا است که دارای نقاط رنگی به مراتب بیشتر برای نمایش تصاویر با رنگ های طبیعی ، بدون هیچ گونه تحریفی است. تلویزیون ها و مانیتور ها برای نمایش صحیح وسعت رنگ از فضاهای رنگی استفاده می کنند ( در سیگنال منتقل شده که با اطلاعات رنگی استاندارد است ) ، اما تلویزیون ها از فضا های رنگی استاندارد به عنوان یک قاعده RGB  ، REC2020 استفاده می کنند . بنابر این استفاده از یک چیدمان پیچیده و خاص برای نمایش رنگ ها توصیه نمی شود زیرا در صورت استفاده از جداولی متفاوت از استاندارد ها ، نمایش درست رنگ امکان پذیر نخواهد بود .

از سال 2014 ، تلویزیون ها از توانایی نمایش فیلم از تغییر مکرر فریم 120 در ثانیه پشتیبانی می کنند. اما لازم به ذکر است که به عنوان مثال ، HDMI 2.0 به شما امکان می دهد ویدئو را با سرعت 120 فریم در ثانیه نمایش دهید ، اما فقط وضوح تصویر Full HD را نشان می دهد . فیلم با وضوح UHD با سرعت 60 فریم در ثانیه منتقل می شود. HDMI 2.1 از ویدئو با سرعت 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند . اگر بخواهیم به صورت مختصر بگوییم ، تلویزیون های ال جی تا سال 2018 نمی توانستند ویدئو را از طریق USB با سرعت 120 فریم در ثانیه نمایش دهند ، اما در سال 2018 ، این مسئله با بهبود نرم افزار برطرف شد .
TV-Alpha 9


بیشتر بخوانید :

تلویزیون ال جی lG و آشنایی با امکاناتش
پردازنده ؛ آشنایی با اهمیت پردازنده و انواع CPU
پردازنده چیست
تلویزیون های هوشمند ؛ راهنمای خرید و معرفی آنها
تلویزیون OLED چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟
لیست قیمت تلویزیون های ال جی
پورت HDMI چیست و مدل های متنوع آن
کیت آپدیت تلویزیون های سامسونگ Samsung Evolution Kit

« حتما بخوانید  فعال سازی airplay تلویزیون سامسونگ ، آموزش اتصال ایرپلی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .