مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیست قیمت گوشی موبایل اچ تی سی در سایت تا خرید HTC Mobile

0 126
زمان مطالعه : 13 دقیقه

موبایل اچ تی سی در تا خرید HTC

موبایل اچ تی سی ؛ شرکت اچ تی سی که با تولید گوشی کارش را آغاز کرد و اولین ها در این شرکت تولید شدند ، کیفیت بالایی را از آن خود کرده اند. با تولید اولین گوشی اندرویدی در این شرکت ، سایرین نیز وارد این عرصه شدند و تولیداتشان را به معرض نمایش گذاشتند. طیف وسیع این محصولات برای تمامی سلیقه ها گوشی هایی را ایجاد کرده است. موبایل هایی با نمایشگر های کوچک و بزرگ در اکثر سایزهای تولید گوشی ، تولید شده است و قیمت هایی متفاوتی از در این محصولات وجود دارد.

توجه – نکته مهم

لیستی قیمتی که در زیر مشاهده می کنید مربوط به قیمت های در تاریخ 7 اسفند 95 می باشد. به علت تغییر روزانه در قیمت ها ممکن است در زمان درخواست کمالایی از طرف شما خریدار محترم، قیمت تغییر کرده باشد. از این رو اگر محصولی را در این لیست انتخاب کرده اید با انتخاب کزینه “مشاهده و خرید” درج شده در پایین محصول معرفی شده ، وارد سایت تا خرید شوید و معرفی کامل محصول را مطالعه نمایید. برای اطلاع ز قیمت روز و استفاده از مشاوره رایگان تا خرید با شماره 0873111 تماس بگیرید. علاوه بر قیمت های روز می توانید سوالات دیگر را نیز نسبت به محصول جویا شوید.

موبایل اچ تی سی هوشمند HTC SMART

اچ تی سی در تمام تولیداتش در زمینه گوشی از جمله پایین رده ، میان رده و بالارده موفق بوده است. از گوشی های پایین رده ای که قیمت پایین و کیفیت مناسبی دارد و در لیست پایین رده ها قرار گرفته است HTC SMART می باشد. این موبایل اچ تی سی با قیافه ای جمع و جور و نمایشگر لمسی ، که با دستکش و قلم استایلوس قابل لمس است، طرفدارانی را جذب خود کرده است. رابط کاربری سنس امکان استفاده از اپلیکیشن ها و اتصال به شبکه های اجتماعی را فراهم خواهد کرد. البته اتصال به اینترنت از طریق وای فای امکان پذیر نیست، اما با برخورداری از باند HSDPA 2100 قابلیت استفاده از نسل سوم اینترنت را یافته است. با استفاده از باتری 1100 میلی آمپری این محصول باتری در حد مطلوبی پاسخگوی نیاز کاربران خواهد بود. از طریق حافظه داخلی HTC SMART می توان 256 مگابایت اطلاعات را ذخیره کرد، برای کاربرانی که احساس می کنند به میزان حافظه بالاتری برای ذخیره اطلاعاتشان نیاز دارند، می توانند از طریق کارت حافظه آن را تا 32 گیگابایت ارتقاء دهند. تنها دوربین HTC SMART که بر روی قاب پشتی قرار گرفته دارای کیفیت 3.15 مگاپیکسل می باشد، فلاش ال ای دی قرار گرفته همراه دوربین کیفیت ثبت عکس را بالاتر خواهد برد.

 

نمایشگر 2.8 اینچی با رزولوشن 240×320,بدنه ی پلاستیکی با رنگ مشکی,تک سیمکارته با اندازه سیمکارت مینی,مجهز به سیستم عامل Brew Mobile با رابط کاربری HTC Sense UI

گوشی اچ تی سی تک سیمکارت اسمارت Htc smart
گوشی اچ تی سی تک سیمکارت اسمارت Htc smart

گوشی موبایل اچ تی سی مدل HTC Desire 620

در سال 2013 با معرفی سری Desire در شرکت اچ تی سی انقلاب یدر تولیدان این شرکت ایجاد شد، تغییر و تحول و امکانات و طراحی این سری خیره کننده بود. HTC Desire 620 از مدل های موجود در این دسته است. این موبایل در سال 2014 معرفی شد تا این سری خوش نام را با کیفیت بالاتری مواجه کند. جنس بدنه پلاستیک با طراحی زیبا در هم آمیخته شده و با رنگ های سفید، مشکی ، آبی و خاکستری جلا داده شده است تا با قیافه ای چشم نواز در اختیار کاربران قرار گیرد. کاربران در صورت نیاز می توانند از دو سیمکارت فعال بر روی این گوشی استفاده نمایند. اینترنت نسل چهارم توسط HTC Desire 620 قابل دریافت است و سرعت مناسبی از این بابت نسیب کاربران خواهد شد. نمایشگر 5 اینچی با بهره گیری از فناوری super LCD و پشتیبان یاز 16 میلیون رنگ ، کیفیت تصویر فوق العاده ای را برای این محصول ایجاد کرد. به طور همزمان می توان دو نقطه از نمایشگر این محصول را به طو همزمان لمس کرد. میزان حافظه داخلی این محصول 8 گیگابایت است، اما از این رو که این میزان حافظه نمی تواند تمامی اطلاعات بخشی از کاربران را ذخیره کند ، می توان از طریق کارت حافظه این میزان را تا 32 گیگابایت ارتقاء داد. دوربین اصلی با کیفیت 8 مگاپیکسل و دوربین جلویی با کیفیت 5 مگاپیکسل تصاویر را ثبت خواهد کرد.

نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720×1280,کیفیت دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیسل,استفاده از سیستم عامل Android نسخه 4.4.4 و رابط کاربری HTC Sense UI,باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 2100 میلی آمپر ساعت

گوشی موبایل اچ تی سی دیزایر 620 دو سیم کارت HTC Desire 620
گوشی موبایل اچ تی سی دیزایر 620 دو سیم کارت HTC Desire 620

موبایل هوشمند اچ تی سی مدل Desire 820

Desire 820

گوشی موبایل دو سیمکارت اچ تی سی مدل Desire 820
گوشی موبایل دو سیمکارت اچ تی سی مدل Desire 820

که به سبب نمایشگر 5.5 اینچیش در میان فبلت ها قرار گرفته است، به سبب امکانات نرم افزاری و سخت افزار قدرتمندش از گزینه های مناسب برای خرید می باشد. نمایشگر این محصول با محافظ شیشه ای Corning Gorilla Glass 3 پوشانده شده است تا در برابر ضربه و خراش مقاوم گردد. کاربران استفاده کننده از Desire 820 می توانند به طور همزمان دو سیمکارت فعال داشته باشند. کیفیت بالای دوربینن این گوشی شما را از به همراه داشتن مداوم دوربین ب ینیاز خواهد کرد ، زیرا می توانید از طریق دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین جلویی 8 مگاپیکسل تصاویر با کیفیت بالا را ثبت کرده و ذخیره نمایید. استفاده از نسخه اندروید 4.4.2 و تزئین آن با رابط کاربری HTC Sense UI 6.0 استفاده از آن را راحت نموده است. میزان حافظه ذخیره سازی Desire 820 برابر 16 گیگابایت است ، این میزان از طریق اسلات microSD تا 256 گیگابایت قابل ارتقاء است. Desire 820 در رنگ های سفید ، آبی تیره، خاکستری تیره و نارنجی تولید شده است و کاربران می توانند با توجه به سلیقه ی خود هر کدام را انتخاب نمایند.

باتری لیتیوم پلیمر با میزان ذخیره سازی 2600 میلی آمپر ساعت,اندازه محصول 7.7 × 78.7 × 157.7 میلی متر,نمایشگر 5.5 اینچی با بهره گیری از فناوری AMOLED,پشتیبانی از نسل های دوم و سوم و چهارم اینترنت همراه (2G , 3G و 4G)

گوشی اچ تی سی هوشمند مدل Desire 728

در میان گوشی های میان رده اچ تی سی مدل هایی به چشم می خورند که می توان با بررسی آنها بهترین ویژگی ها را یافت که در گوشی های میان رده تمامی برندها به کار می روند. در سال 2015 در این شرکت Desire 728 تولید گردید و با امکاناتی فوق العاده در اختیار قرار گرفت. نمایشگر 5.5 اینچی این محصول با فناوری super LCD 2 تلفیق شده و تصاویر را با رزولوشن 1280 × 720 به نمایش در خواهد آورد و این یعنی نمایش اطلاعات و تصاویر با کیفیت عالی و خیره کننده. میزان ذخیره سازی اطلاعات در حافظه اصلی برابر 16 گیگابایت است و کاربرانی که احساس می کنند این میزان برایشان کافی نیست می توانند از طریق درگاه microSD میزان حافظه را تا 256 گیگابایت افزایش داد. دوربین که حال حاضر بحث داغ آن در میان برندهای مطرح در جریان است و تلاش بر این است که تصاویر را در زیباترین و واقعی ترین حالت به نمایش درآورند، در Desire 728 نیز مورد توجه قرار گرفته است. دوربین اصلی تصاویر را با کیفیت 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی تصاویر را با کیفیت 5 مگاپیکسل ثبت خواهد کرد و با امکانات دیگری که به این دوربین ها افزوده شده می توان اوج زیبایی را در این عکس ها یافت.

بهره گیری از باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعت,نمایشگر 5.5 اینچی مجهز به super LCD 2 با کیفیت اچ دی,به کارگیری سیستم عامل Android نسخه 5.1.1,پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه

گوشی هوشمند اچ تی سی دیزایر 728 دو سیم HTC Desire 728
گوشی هوشمند اچ تی سی دیزایر 728 دو سیم HTC Desire 728

موبایل اچ تی سی هوشمند مدل HTC ONE E9

طرفداران فبلت ها در حال حاضر بیش از گوشی های با نمایشگر کوچکتر است. موبایل ها یبا نمایشگر بزرگ در تمامی برندها تولید خواهند شد ، اما گوشی با کیفیت نمایشگر و علاوه بر آن کیفیت بالای سخت افزار و نرم افزار ، آن هم با قینت مناسب نیاز به توجه و بررسی بیشتر دارد . ONE E9 از گوشی های میان رده تولید شده در اچ تی سی است که امکانات و ویژگی های جذاب و با کیفیت به تعداد زیاد در آنها یافت می شود. به کارگیری سیستم عامل Android 5.0 با رابط کاربری HTC Sense UI 7.0 امکان استفاده از این محصول را راحت تر کرده است. میزان ذخیره سازی داده در این مدل 16 گیگابایت می باشد ، البته این میزان از طریق اسلات کارت حافظه به میزان 256 گیگابایت افزایش داد. بدنه پلاستیکی را می توان جزو ایرادات این محصول دانست اما به سبب امکانات زیاد و برتری هایی که دارد می توان این عیب را نادیده گرفت و از آن چشم پوشی کرد. پشتیبانی از دوسیم کارت به صورت همزمان و نسل چهارم اینترنت همراه از امکانات دیگری است که از نظر بسیاری از ویژگی های ضروری و مورد نیاز است. دوربین اصلی با کیفیت 13 مگابایت و امکانات اضافه شده به آن تصاویر را با کیفیت بالا ضبط خواهد کرد و دوربین سلفی نیز با کیفیت 4 مگاپیسل و امکاناتی به نسبت کمتر  در ثبت تصاویر با کیفیت کاربران را راضی خواهد کرد.

نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت FULL HD,دوربین اصلی با کیفیت 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی 4 مگاپیکسل,باتری Li-Po با ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعت,پردازنده قدرتمند هشت هسته ای Cortex-A53

گوشی موبایل اچ تی سی هوشمند وان ای 9 دو سیم کارت HTC ONE E9
گوشی موبایل اچ تی سی هوشمند وان ای 9 دو سیم کارت HTC ONE E9

موبایل هوشمند اچ تی سی مدل +HTC One E9

+HTC One E9 برای علاقمندان به موبایل هایی با نمایشگر نسبتاً بزرگ و سخت افزار قدرتمند گزینه مناسبی بقرای خرید است. این مدل با قرار گرفتن در لیست میا رده امکانات مناسبی را ارائه می دهد و قیمت با توجه به امکاناتی که در خود گرفته بسیار مناسب است. نمایشگر 5.5 اینچی این محصول تصاویر را با کیفیت QHD به نمایش در خواهد آورد. بدنه این محصول از پلاستیک پلی کربنات تولید شده است و با رنگ های سفید ، مشکی و قهوه ای تولید شده است. E9+ تنها سیمکارت را در خود جای خواهد داد ، سیمکارت قرار گیری شده باید در سایز نانو باشد. این مدل قابلیت اتصال به شبکه های 2G , 3G و 4G اینترنت همراه را دارد و سرعت مناسبی را برای استفاده ی کاربران فراهم خواهد کرد. Corning Gorilla Glass 4 نمایشگر این گوشی را در برابر ضربه و خط و خش حفظ خواهد کرد. در +HTC One E9 می توان به طور همزمان 10 نقطه را لمس کرد. +HTC One E9 دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است و کاربرانی که بیش از این میزان حافظه نیاز داشته باشند می توان این میزان را از طریق کارت microSD تا 256 گیگابایت افزایش دهند. حافظه 3 گیگابایتی RAM این محصول سرعت بالایی را فراهم کرده است. دوربین اصلی تصاویر را با کیفیت 13 مگاپیکسل و دوربین جلویی آن تصاویر را با کیفیت 4 مگاپیکسل به ثبت خواهد کرد، از طریق امکاناتی که با دوربین این مدل ترکیب شده است تصاویر زیباتری ثبت خواهند شد.

نمایشگر 5.5 اینچی با بهره گیری از فناوری QHD,باتری 2800 میلی آمپر و امکان 12 ساعت مکالمه بدون شارژ مجدد,دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و سلفی 4 مگاپیکسل,مجهز به سیستم عامل Android5.0 با رابط کاربری HTC Sense UI 7.0

گوشی هوشمند اچ تی سی وان ای 9 پلاس HTC ONE E9+
گوشی هوشمند اچ تی سی وان ای 9 پلاس HTC ONE E9+

موبایل اچ تی سی هوشمند مدل HTC ONE A9

هر ساله گوشی های پرچمدار با رنگ و لعابی جدید و امکانات خیره کننده برای کاربران معرفب خواهند شد و در اختیار طرفداران قرار خواهند گرفت. بازار رقابت در بین این تازه نفس ها به شدت داغ است. اما در عرصه ای دیگر از تلفن های هوشمند نیز شاهد داغی بیش از حدی هستیم و آن هم در میان رده هاست. این محصولات در بسیاری موارد با امکانات بالا رده ها خودنمایی می کنند و با قیمت مناسبی که دارند بسیاری از خریداران را به سمت خود خواهند کشاند. گوشی HTC ONE A9 از این موارد است که با معرفی در سال 2015 طرفداران زیادی را جذب خود کرد و رضایت آنان را به همراه آورد. صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD ، قابلیت پخش صدای دابلی با کیفیت بالا، باتری با ظرفیت 2150 میلی آمپر ، قاب فلزی و سنسور اثر انگشت از مواردی هستند که کیفیت را به این محصول اچ تی سی بخشیده اند. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فلش دوگانه مجهز شده و دوربین جلویی تصاویر را با کیفیت 4 مگاپیکسل ثبت خواهد کرد. حافظه اصلی HTC ONE A9 برابر 32 گیگابایت است، افرادی که این میزان را مناسب نمی دانند می توانند آن را تا 256 گیگابایت و از طریق اسلات کارت حافظه ارتقاء دهند.

نمایشگر 5 اینچی مجهز به فناوری AMOLED,بهره گیر ی محافظ نمایشگر Corning Gorilla Glass 3,میزان حافظه داخلی 32 گیگابایت و قابل ارتقاء تا 256 گیگابایت,استفاده از سیستم عامل Android نسخه Marshmallow 6.0 و با رابط کاربری HTC Sense

گوشی موبایل اچ تی سی هوشمند HTC ONE A9
گوشی موبایل اچ تی سی هوشمند HTC ONE A9

 

« حتما بخوانید  معرفی گوشی موبایل ارزان قیمت کمتر از 500 هزار تومان سال 95

گوشی اچ تی سی هوشمند مدل +HTC One M9

+HTC One M9 پس از HTC One M9 با امکاناتی پیشرفته تر و بهبود یافته تر معرفی گردید. این گوشی با بدنه فلزی و برس خورد و طراحی عالی ، قیافه ای شیک و لوکس به خود گرفته و وزن مناسب این گوشی حس گران قیمت بودن را به کاربر القاء خواهد کرد. این مدل در رنگ های طلایی، خاکستری ، نقره ای طلایی و نقره ای خاکستری تولید شده است و تمامی سلیقه ها را از بابت رنگ تامین خواهد کرد. +HTC One M9 با نمایشگر 5.2 اینچی تصاویر را با کیفیت QHD به نمایش در خواهد آورد. +HTC One M9 تک سیمکارته است و اگر نیاز به دو سیم کارت دارید باید برای استفاده از دومی سیمکارت ها را تعویض کنید. این گوشی امکان استفاده از چهارمین نسل اینترنت همرا را فراهم خواهد کرد، البته اگر در مکانی هستید که از این نسل از اینترنت همراه خبری نیست سایر نسل ها نیز توسط این مدل قابل دریافت و پشتیبانی هستند. میزان حافظه داخلی 32 گیگابایت و قابلیت ارتقاء آن تا 128گیگابایت برای هر کاربری راضی کننده خواهد بود. اگر قصد سفر دارید و یا می خواهید به طبعت بروید، نیازی به دوربین ندارید زیرا کیفیت دوربین اصلی +HTC One M9 خیره کننده است، کیفیت 20 مگاپیکسلی این دوربین تمامی سوژه ها را با کیفیت عالی ثبت خواهد کرد. طرفداران عکس های خویش انداز هم توسط دوربین 4 مگاپیکسلی راضی خواهند بود.

باتری با ظرفیت 2840 میلی آمپر,بهره گیری از حسگر اثر انگشت جهت ایجاد امنیت بیشتر,نمایشگر 5.2 اینچی با بهره گیری از فناوری Super LCD 3,دوربین اصلی 20 مگاپیکسل و دوربین سلفی 4 مگاپیکسل

گوشی موبایل اچ تی سی وان ام 9 پلاس HTC
گوشی موبایل اچ تی سی وان ام 9 پلاس هوشمند +HTC One M9

گوشی موبایل اچ تی سی هوشمند و پرچمدار 2016 مدل HTC 10

پرچمدار اچ تی سی در سال 2016 مدل HTC 10 تولید شده در این شرکت بود. این گوشی با بدنه فلزیش با زیبایی ظاهری بی نظیر و وزن مناسب رضایت کاربران را جذب کرد. HTC 10 باید هم از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ نرم افزاری دارای کیفیت بی نظیری باشد، تا پستی را که به آن محول شده تمام قد و با موفقیت پیش ببرد. در زمان پرچمداریش همراه با امکانات ریز و درشت رضایت کاربران را به همراه آورده است. در این مدل سیستم عامل Android 6.0 را با رابط کاربری Sense UI قابل استفاده است. باتری لیتیوم یونی اچ تی سی 10 به میزان 3000 میلی آمپر انرزی را در خود ذخیره خواهد کرد . این باتری غیرقابل تعویض است و با بهری گیری از فناوری شارژ ، سرعت بالای انجام پروسه شارژ را تا 50 درصد فراهم خواهد کرد. نمایشگر 5.2 اینچی این مدل تصاویر را با کیفیت QHD به نمایش در خواهد آورد. بهره گیری از فناوری super LCD 5 در نمایشگر این محصول کیفیت را بالاتر نیز برده است. حافظه اصلی این مدل 32 گیگابایت است و در صورت نیاز به حافظه بیشتر جهت ذخیره سازی اطلاعات بیشتر، می توان از طریق اسلات کارت حافظه این میزان را تا 200 گیگابایت افزایش داد. دوربین عقب با کیفیت 12 مگاپیکسل و دوربین ثانویه با کیفیت 5 مگاپیکسل تصاویر را ثبت و ضبط خواهند کرد.

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع,دوربین اصلی 12 مگاپیکسل و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسل,مجهز به حسگر اثر انگشت,بهره گیری از محافظ صفحه نمایش Corning Gorilla Glass 3

موبایل اچ تی سی هوشمند مدل اچ تی سی 10 HTC 10
موبایل اچ تی سی هوشمند مدل اچ تی سی 10 HTC 10

 

گوشی موبایل اچ تی سی هوشمند مدل HTC ONE X9

جشن کریسمس سال 2016 گوشی تولید شده در سال قبل شرکت اچ تی سی برای کاربران و علاقمندان به محصولات این شرکت عرضه گردید. HTC ONE X9 برای رفع ایرادات سری های قبلی این شرکت معرفی شد. نمایشگر 5.5 اینچی این محصول با بهره گیری از فناوری super LCD تصاویر را با کیفیت FULL HD به نمایش در خواهد آورد. به طور همزمان م یتوان 10 نقطه از این نمایشگر را لمس کرد. صفحه ی HTC ONE X9 از طریق Corning Gorilla Glass 4 محافظت خواهد شد. برای اولین بار در این شرکت در این مدل از تراشه Helio X10 استفاده شد تا قدرت بالاتری را برای این محصول به همراه آورد.تصاویر در دوربین سلفی با کیفیت 5 مگاپیکسل ثبت خواهند شد و دوربین اصلی این کار را با کیفیت 13 مگاپیکسل انجام خواهد داد. از طریق دوربین این محصول می توان با کیفیت 4K فیلم برداری کرد ، البته برای ذخیره سازی این نوع فیلم به میزان حافظه زیادی نیاز دارید و حافظه 32 گیگابایتی HTC ONE X9 تنها امکان 6 دقیقه فیلم برداری را برایتان فراهم خواهد کرد. اگر می خواهید فیلم های بیشتری را ثبت کنید باید از طریق اسلات کارت حافظه این میزان را افزایش دهید. باتری لیتیوم یونی این محصول 3000 میلی آمپر انرژی را ذخیره خواهد کرد، از طریق فناوری شارژ سریع و استفاده از آن در این محصول پروسه شارژ سریعتر انجام خواهد گرفت.

مجهز به سیستم عامل Android6.0 با رابط کاربری Sense UI,بهره گیری از فناوری های شارژ سریع و شارژ بی سیم,نمایشگر 5.5 اینچی با فناوری super LCD,پشتیبانی از آخرین نسل اینترنت همراه

گوشی هوشمند اچ تی سی وان ایکس 9 HTC ONE X9 دوسیم
گوشی هوشمند اچ تی سی وان ایکس 9 HTC ONE X9 دوسیم

گوشی موبایل اچ تی سی مدل HTC Desire 10

HTC Desire 10 با معرفی در شرکت اچ تی سی با ویژگی هایی بهبود یافته برای کاربران آماده شد. طراحی بدنه جذاب همراه با فلز زیبایی و لوکس بودن را به این محصول بخشیده است. سنسور اثر انگشت امنیت بالایی را برای کاربران فراهم خواهد کرد و اطلاعات در امنیت بالاتری خواهد بود. حافظه داخلی این محصول 64 گیگابایت است و می توان این میزان حافظه را از طریق اسلات کارت حافظه آن را تا 2 ترابایت افزایش داد. حافظه رم 4 گیگابایتی این محصول سرعت مناسبی را برای HTC Desire 10 فراهم خواهد کرد. دوربین HTC Desire 10 ویژگی های مثبت بالایی دارد که تصاویر با کیفیت توسط آن ثبت خواهد شد، دوربین سلفی در این مدل دارای کیفیت 13 مگاپیکسل است و لبخند و چهره ی شما را با زیبایی هر چه بالاتر ثبت خواهد کرد.

64 گیگابایت حافظه داخلی و امکان ارتقاء آن تا 2 ترابایت از طریق SD card,مجهز به حسگر اثر انگشت,دوربین اصلی 20 مگاپیکسل و دوربین سلفی 13 مگاپیکسل,شخصی سازی و تنظیم صفحه

موبایل اچ تی سی هوشمند مدل HTC Desire 10
موبایل اچ تی سی هوشمند مدل HTC Desire 10

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .