مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی بهترین مانیتورهای منحنی و مقایسه از نظر کارایی

0 124
زمان مطالعه : 5 دقیقه

معرفی بهترین مانیتورهای منحنی و مقایسه از نظر کارایی ؛ بعد از بررسی آخرین مانیتورهای منحنی موجود در بازار ، ما آماده هستیم تا چندین مورد از تلویزیون های  مورد علاقه خود را توصیه کنیم . همه ی آن ها ، به خصوص بزرگ تر ها ، می توانند هیجان جدیدی را به بازی های شما وارد کنند .
curved_monitors

معرفی بهترین مانیتورهای منحنی به طور کلی : BenQ EX3501R

چرا باید این مانیتور را بخرید ؟
این مانیتور رنگ و روشنایی فوق العاده ای دارد و برای مشاهده تصاویر و فیلم عالی است . و یک انتخاب فوق العاده مدرن است.


برای چه کسی مناسب است ؟
همه ، اما تمرکز ویژه ای روی گیمر ها و افرادی که از رایانه خود برای سرگرمی استفاده می کنند ، دارد .


چرا BenQ EX3501R را انتخاب کردیم ؟
BenQ EX3501R یک مانیتور بزرگ و 35 اینچی را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند . این دستگاه از پشتیبانی HDR ، تنظیمات ( Eye Care BenQ ) برای کاهش فشار چشم ، سرعت تازه سازی 100 هرتز و ( Free Sync ) استفاده می کند . ما به خصوص از میزان روشنایی و دقت رنگ این صفحه نمایش ( 100٪ sRGB و 82٪ AdobeRGB ) تحت تأثیر قرار گرفتیم ، که تصاویر واضح را برای بازی و فیلم ها ارائه می دهد و البته هر کار دیگری که ممکن است در مانیتور انجام دهید . پورت های آن شامل ( USB-C )، ( HDMI ) ، ( Display Port ) و دو درگاه ( USB-A ) هستند که برای تمام نیاز های اتصال شما کافی است .

معرفی بهترین مانیتورهای منحنی حرفه ای : Dell Ultra sharp U3818DW پیشنهاد می کنیم سوالات و پاسخهای زیر را بخوانید.

چرا باید این مانیتور را بخرید ؟
این مانیتور با دوام و همه کاره با صفحه نمایش فوق العاده و رنگ عالی است .

چه کسی این را دنبال می کند ؟
افرادی که به دنبال یکی از بزرگ ترین مانیتور های موجود هستند یا کنترل های مانیتور قوی را می پسندند.

چرا Dell Ultra sharp U3818DW را انتخاب کردیم ؟
مانیتور سنگین Dell دارای اندازه های اضافی است ، یک صفحه فوق العاده بزرگ 38 اینچی WQHD + دارد . این دستگاه دارای رزولوشن 3840 * 1600 ، سرعت تازه سازی 60 هرتز و دکمه ها روی مدل ساده در قسمت زیرین است که تعویض بین حالت ها را ساده می کند . پورت ها شامل دو HDMI ، Display Port و USB-C هستند . ما همچنین متذکر شدیم که در این مدل از یک طیف گسترده ای از رنگ استفاده می شود ، البته با نسبت کنتراست بسیار خوب . Free Sync نیز وجود ندارد ، و این غول را برای انجام امور کاری بهتر و مناسب تر می دانیم .

معرفی بهترین مانیتورهای منحنی با بهترین دقت رنگ : CF791 سامسونگ

چرا باید این مدل را بخرید ؟
دقت رنگ بالا یکی از ویژگی های اصلی این مانیتور است . این مانیتور سامسونگ به راحتی یکی از بهترین ماورائی هایی است که تاکنون دیده ایم . 

چه کسی این مدل را دنبال می کند ؟
افرادی که منحنی های بزرگ و دقت رنگ زیادی را دوست دارند.

چرا سامسونگ CF791 را انتخاب کردیم ؟
مدل 34 اینچی عالی سامسونگ نسبت کنتراست باورنکردنی ، سرعت تازه سازی 100 هرتز ، زمان پاسخگویی 4ms و وضوح تصویر 3440 * 1440 را به ارمغان می آورد . فناوری نقطه کوانتومی سامسونگ وضوح بیشتری به صفحه نمایش می بخشد و دقت رنگ 100 ٪ sRGB و 85 ٪ AdobeRGB  را برآورده می کند . به عبارت دیگر ، این رنگ بسیار عالی به نظر می رسد . ما همچنین طرفدار طراحی زیبا ، پورت های دسترسی آسان و کنترل های دقیق و منویی دقیق برای تنظیم رنگ و جابجایی بین حالت های مختلف بودیم . پورت ها شامل دو پورت HDMI 2.0  ، Display Port 1.4 و دو اتصال USB هستند .

اگر می خواهید یکی از بهترین عکس هایی که یک ultra wide منحنی می تواند در اختیار شما قرار دهد را ببینید ، این سامسونگ ارزش هزینه کردن را دارد .

مانیتور بازی : Alien ware AW3418DW

چرا باید این مدل را بخرید ؟
مانیتور منحصر به فرد Alien ware ، با صفحه نمایش overclockable screen به محدودیت ها فشار می آورد .

چه کسانی این مدل را دنبال می کنند ؟
گیمر ها ، سازندگان رایانه شخصی و کسانی که رویا ی دسک تاپ های بزرگ دارند .

چرا Alien ware AW3418DW را انتخاب کردیم ؟
شما می توانید انتظار داشته باشید که مانیتور Alien ware در بازی ها خوب باشد ، و این مانیتور خمیده 34 اینچی باعث بهبود تصاویر می شود و دارای سرعت تازه سازی بیش از حد 120Hz ، G-Sync و یک سیستم منو گسترده با تعداد زیادی حالت مختلف و گزینه های کنترل رنگ ( به عنوان مثال یک تثبیت کننده تاریک چهار حالته مفید ) است . دقت رنگ آن بسیار عالی است و روشنایی آن بسیار چشم گیر است که احتمالاً باید آن را برای اکثر بازی ها کم کنید . درگاه ها شامل USB 3.0  ، USB با شارژ انرژی ، HDMI و Display Port هستند ، اما افسوس که USB-C ندارد .

 

« حتما بخوانید  فناوری Dolby Atmos چیست ؟ Dolby Atmos در تلویزیون های ال جی
برای کسانی که به G-Sync نیاز دارند و برای داشتن بهترین تجربه بازی ، می خواهند یک ultra wide منحنی را انتخاب کنند ، این مانیتور Alien ware یکی از بهترین گزینه های موجود است !

 

curvedmonitor2

مقرون به صرفه : BenQ EX3200R

چرا باید این مدل را بخرید ؟
این یک مانیتور مقرون به صرفه است که با وجود برچسب پایین قیمت آن ، ویژگی های خوبی را ارائه می دهد.

چه کسی این مدل را دنبال می کند ؟
افرادی که به دنبال صرفه جویی هستند ، گیمر ها با بودجه پایین و افرادی که به 1080p توجه نمی کنند .

چرا BenQ EX3200R را انتخاب کردیم ؟
بیایید بگوییم که شما می خواهید برخی از این ویژگی های مانیتور عالی مانند صفحه خمیده و مانیتور فوق العاده بزرگ را داشته باشید ، اما بودجه شما کمی محدود تر است. BenQ EX3200R با یک برچسب قیمت پایین ، اما مجموعه ای از ویژگی های قوی است . صفحه نمایش 32 اینچی با نرخ تجدید 144 هرتز ، نسبت کنتراست باورنکردنی 2060:1 مطابق تست خود ما ارائه می شود . در حالی که دقت رنگ آن متوسط است ، یک مجموعه کامل از گزینه های کنترل و از پیش تنظیم شده برای بازی با آن ها وجود دارد . پورت ها شامل دو HDMI 2.0 ، DisplayPort 1.4 و یک درگاه USB هستند . اگر به دنبال مانیتور کم هزینه هستید ، این مورد را در لیست خود قرار دهید.

بهترین ترکیب از اندازه و قیمت مانیتورهای منحنی : LG 38UC99

چرا باید این مدل را بخرید ؟
این مانیتور عظیم به شما امکان می دهد که صفحه نمایش پیچیده ای داشته باشید که گزینه های اتصال زیادی دارد .

چه کسی دنبال این مورد است ؟
افرادی که جاه طلبی های زیادی دارند.

چرا LG 38UC99 را انتخاب کردیم ؟
مانیتور 38 اینچی فوق العاده ال جی دارای یک مجموعه کامل از ویژگی های آن است که شامل نرخ تازه سازی 75 هرتز ، رزولوشن 3840 در 1600 و فناوری Free Sync است. دقت رنگ به 100٪ sRGB و 78٪ AdobeRGB می رسد ، در حالی که میزان روشنایی 332 لوکس است که از برخی از گزینه های برتر دیگر کاملاً قوی تر است . اتصال ، با درگاه هایی که شامل دو USB-A وهمین طور USB-C و DisplayPort 1.2 و دو HDMI 2.0 است ، چشم گیر است . این مانیتور غول پیکر ، چیزهای زیادی را ارائه می دهد ، اما اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای آن دارید .


معرفی بهترین مانیتور های گیمینگ سال 2019

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .